Assetjament subtil, el repte urgent amb l’alumnat TEA

La VI Conferència Estatal sobre Educació i Autisme, organitzada per Autisme Espanya en col·laboració amb la Fundació Reina Sofia, va reunir a Madrid estudiants, famílies i professionals per reflexionar sobre els avenços i reptes en la inclusió de l’alumnat amb TEA. La trobada, seguida per més d’un miler de persones gràcies a la seva retransmissió en línia, es va consolidar de nou com un espai imprescindible de diàleg i aprenentatge compartit.

La jornada va concloure amb un missatge unànime: sense formació contínua del professorat no hi pot haver una inclusió real. Garantir entorns segurs, flexibles i comprensibles per a l’alumnat TEA continua sent un repte urgent i compartit.

Entrevistats:
• Teresa González de Rivera, psicòloga de l’àrea d’Investigació d’Autisme Espanya
• Antonio Márquez, mestre de Pedagogia Inclusiva i expert en el disseny de situacions d’aprenentatge inclusives.

95,59 

MEtadatos

Informació addicional

Lloc

Madrid

Durada

Vídeo editat v. off 4k: 03.36 min
Vídeo brut RAW 4k: 05.46 min

Resolució

4k 3840×2160 (UHD)

Idioma

Català, castellà (sense subtítols)

Contingut

Vídeo editat veu off
Vídeo brut RAW 4k
Arxiu d'imatges
Redactat, transcripció, recursos totals

Categorías:
Autor:

Temes Relacionats

Rodrigo niño con TEA de Marchena que participa en el programa +RuralTEA
Autisme i món rural
Entrevista a Marta Campo, presidenta Federació Autisme Catalunya
TEA és un transtorn 365 dies a l’any