Influencers: del postureig a la professió

Ser influencer ja no és només lluir filtres bonics. És saber connectar, crear comunitat i transformar seguidors en aliats reals per a les marques. Això ens ho expliquen Laura Costa i Elena Rodríguez Lafont, de l’agència FIFTH a Barcelona, que acompanyen models en el seu camí digital mentre el món de la moda i la comunicació canvia a gran velocitat.

Entrevistades:

  • Laura Costa, representant agència, Fifth Management Barcelona
  • Elena Rodríguez Lafont, departament comunicació i influencers, Agència Fifth Management Barcelona

95,59 

MEtadatos

Informació addicional

Lloc

Fifth Ave. Management Agència, Barcelona

Durada

Vídeo editat veu off 4k: 08.49min
Vídeo brut Raw 4k: 08.45 min

Resolució

4k UHDV 3.840×2.160 px

Idioma

Català

Contingut

Vídeo editat veu off
Vídeo brut en RAW
Arxiu amb imatges
Redactat, transcripció i recursos, hashtags

Categorías:
Autor:

Temes Relacionats

Katy Pallàs, professora i creadora de ladiferencia.cat
‘La Diferència’: videocontes per créixer en la diversitat
Àlex Casanovas, president de l'AADPC
La batalla dels actors contra la intel·ligència artificial
Imagen Stand con tecnología led que simula una cáscada de agua natural, ISE 2025, Barcelona
L’entreteniment immersiu revoluciona l’ISE 2025 a Barcelona